måndag 14 juli 2014

Titta vad jag hittade! Eller min senaste undanflykt.

Nu när livet söker nya projekt. Triathloncykeln är klar, andra cyklar är renoverade och saknaden efter den båt som sålts blivit för stor efter 24 timmar hittade jag denna båt liggandes bakom huset. Ja jag erkänner, jag gör nu allt för att slippa träna inför Ironman.
En Snipe med "visst" renoveringsbehov.
Den förra som jag sålde för lite över 24 timmar sedan kördes ner till Landsbro till den förre ägaren som ville köpa tillbaks båten.
Jo lite snyggare men tål tyvärr inte vatten längre tider
vilket gör det svårt att ha den liggandes vid sommarstugan.
Denna skönhet skall nu renoveras och få ny durk, nytt däck och nya beslag. Men först skall vi segla lite under sommaren innan vi ger oss i kast med att fixa till allt som behöver göras. Det gäller att segla in henne innan man vet vad som behöver göras.

Lite puts och nytt däck så skall det nog bli snyggt

Juste akterspegel vågar man knappt säga nu för tiden utan att misstolkas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar