söndag 19 april 2015

Uppladdning inför Ironman 2016

Nu börjar allvaret med träning igen. Efter att ha lunkat runt de senaste veckorna måste jag ta tag i träningen. Målet att klara Ironman 2016 på en bättre tid än 2014 blir inte så svårt om jag slipper matförgiftning som jag hade 2014. Jag kommer med andra ord INTE att äta under Race mötet.

Triathlon cykeln är nästan klar och ska köras in och en simbana ska läggas i badsjön hemma för att kunna träna lite längre distanser. Det finns med andra ord lite att göra för att optimera träningen dessa 16 månader som återstår innan det är dags igen. Under 2015 kommer jag att köra Tjörn Triathlon för att ha ett litet delmål att träna inför.

Känner att aerodynamiken är väldigt 1900 tal.
Det roliga blir att köra med Raketen från Tjörn. Han slog nytt personbästa i dag på sin löprunda och det sporrar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar