lördag 7 februari 2015

JAG HATAR SAAB! Åsså lite rugby!

I vanlig ordning packades bilen för en tur till tippen. I med nyckeln och SEEEGT drog startmotorn runt motorn 2 varv innan den gav upp. Visst har vi skaffat en bil till men denna utstuderade vägran att fungera kan endast tolkas som avundsjuka och trotts. Nu är det inte första gången den strejkar. Men jag trodde att den fattat vinken om vikten av att fungera

Laddare kopplad!

Eder svors och jag hotade med att sälja SAAB:en till en trimmsugen, finnig tonåring med dålig andedräkt som inget hellre ville än gasa slut på motorer. Men detta hjälpte föga istället svarade SAAB:en med en pyspunka på vänster fram. JAG HATAR SAAB!

Nyfyllt pyspunkedäck!
Glädjande är att Six nations dragit i gång vilket gör livet betydligt roligare att leva. Med eller utan SAAB skall tilläggas. I år håller vi på Frankrike som i kväll besegrade Skottland med 15-8. Nästa helg väntar Irland. Spännande även om jag tror att Englad kommer att ro hem det hela. Fransmännen är lite av humörspelare och det gör det lite svajigt i resultaten.



Nu skall jag ut och håna SAAB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar