torsdag 1 januari 2015

Nytt år, nya projekt och raketen från Tjörn.

Detta åt har jag lovat mig att inte hitta på allt för mycket som kan ta fokus från träning och andra projekt som ligger och väntar. Men ett litet instick måste jag hinna med. Då en av mina drömmar är att köra l'Eroica i antingen Italien eller i England måste jag hitta en lämplig cykel. Jakten tog exakt 49 minuter innan denna skönhet köptes i Stockholm.
Nishiki Trim Master. Med aerodynamisk flaska och Shimano 600 grupp

Bakhjulet behöver riktas och styret skall få ny styrlinda. Nya vajerhöljen och lite småfix innan den är helt klar att användas. Och ja det kommer att bli en BROOKS sadel på den. Nu är jag en Riktig Nishiki Kille
Nedan lite bilder på skönheten.



Original vattenflaska! Kanske inte att dricka ur men ganska cool!
I dag sattes träningsprogrammet för våren då målet är att slå min kamrat från Stenungsund på Götebrogsvarvet. Tyvärr kan jag inte springa nere i Göteborg den 23 maj men jag kommer att starta samtidigt och springa mina 21,1 km här i Dalarna. Skall bli intressant att se om jag lyckas spöa raketen från Tjörn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar