onsdag 18 september 2013

Lidingöloppet och rehab!

Nog kunde man förvänta sig en bättre start! Sista långpasset innan Lidingöloppet resulterade i en sträckning i vänster bens baksida efter att jag snubblat på en rot. Nu gäller vila samt stretching. Skall försöka mig på ett lättare pass i dag för att se om det går att mjuka upp baksidan och i lugn och ro sträcka ut musklerna på golvet i Friskis och Svettis lokaler. Får se om det ger resultat nu när det är mindre än två veckor kvar.

Här sträcks det ut muskler både på höjd och längd. 
Det känns lite snopet men samtidigt rätt åt mig att jag inte ser mig för var jag sätter fötterna. Jag har  i och för sig redan gjort en klassiker i och med att jag sprang lidingöloppet förra året. Det är dock roligare att ta alla grenar under samma år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar