lördag 7 mars 2015

Rengöring och jag är lurad IGEN!

Efter Vasaloppet är skidsäsongen  officiellt över. En hel del vallaväck gick åt för att få bort allt klister som samlats under de nio mil som jag skidade. Nu väntar vi till november innan skidorna plockas fram igen.
Tre skidor klara. Nästa år bär det av igen.


Men det verkar inte spela någon roll hur jag än försöker. Ständigt luras jag in i denna mardrömslika situation. Så det är bara att ta skeden i vacker hand och inse att jag åter igen den 29 februari 2016 kommer att stå på startlinjen till Öppetspår. Lurad av proffset Janne, han med mössan. Men på något vis ska jag försöka hämnas. Kanske genom att byta ut hans veteöl mot riktig ale! En sak är i vart fall klar, jag kommer inte att acceptera att förlora mot honom. Det är inte det att jag vill vinna, jag vill krossa!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar